AJUDES DE MENJADOR 2018/2019!!!!!!

A partir del pròxim 12 de juny a Secretaria podran arreplegar la documentació corresponent a les ajudes de menjador per al proper curs 2018/2019.

 

Publicat al DOGV la resolució del 06 de juny de 2018, que regula la concessió d'Ajudes de Menjador Escolar per al curs 2018-2019:

 

1.- L'alumnat que en el curs 2017/2018 ja va sol·licitar l'ajuda per al menjador escolar haurà de sol·licitar la documentació a la Secretaria del Centre. Si les dades de la sol·licitud estan correctes, hauran de signar la sol·licitud (pare i mare) i tornar-la a la Secretaria, sense aportar cap tipus de documentació.

 

Si hi ha qualsevol tipus de MODIFICACIÓ DE DADES, hauran de presentar l'annex I, emplenat (signat pare i mare), i adjuntant la documentació acreditativa que es requereix en aquesta convocatòria.

 

2.- L'alumnat que en el curs 2017/2018 no va sol·licitar l'ajuda per al menjador escolar realitzarà la sol·licitud presentant l'annex I, emplenat (signat pel pare i mare), i adjuntant la documentació acreditativa que es requereix en aquesta convocatòria.

Podeu consultar la resolució i descarregar l'Annex I, en el següent enllaç:

 

https://www.dogv.gva.es/datos/2018/06/08/pdf/2018_5652.pdf

 

TERMINI: del 12 al 02 de juliol en horari de Secretaria.

 

ALUMNAT NOUVINGUT: realitzarà la sol·licitud junt a les dades de Matriculació corresponent.